Expo ukáže o víkendu vítězné reklamy Havasu

„Chceme pro návštěvníky Designbloku rozšířit chápání pojmu design do oblasti TV reklam, kde se funkční a estetická stránka návrhu dostává na úroveň skvělého řemeslného provedení. Vzniká tak reklamní filmový design, jehož kvalita je naprosto unikátní. Připravili jsme promítání oceňovaných reklam z nejprestižnějších světových soutěží kreativity: z festivalu Cannes Lions, Epica, Art Directors Club of Europe, Golden Drum a dalších. Chceme tím i pomoci napravit reputaci reklamního TV designu, protože v zahraničí vzniká mnoho hodnotných věcí, které ale zůstávají pro mnoho tuzemců ještě velkou neznámou,“ komentuje letošní zaměření expozice agentury Eda Kauba, Chief Creative Officer Havas Worldwide Prague.
Zároveň je připravena speciální místnost s promítáním reklam rozdělených podle obchodních kategorií. Marketingově zaměření návštěvníci si tak přijdou na své, když budou moci zhlédnout reklamní televizní spoty z oboru finančnictví, FMCG, retailu, automobilového průmyslu, telekomunikace či veřejných služeb. Pro odlehčení bude zařazen promítací blok toho nejlepšího užití humoru v reklamě.
Pro veřejnost zcela nová bude i exhibice designové agentury Letenští holobrádci, která se představí pod křídly agentury Havas Design +.
Pro rodiny s dětmi je připravena relaxační zóna společnosti Eko-kom, kde se ratolesti zabaví a rodiče se zdravě občerství v kavárně O’papa.
Budova bude přístupná veřejnosti od 10 do 18 hodin. Vstup do všech prostor akce je zdarma.