Online rozvozce potravin Košík.cz rozšiřuje nabídku. Zákazníci tak mají od poloviny března možnost nakupovat online i potraviny, pro které by normálně museli do specializovaných prodejen. Jako první představuje speciál farmářských potravin.
“Velmi silně vnímáme, jak těžké je pro menší producenty potravin prorazit na trh a rozšířit se. Listovací poplatky jsou destrukční a minimální limity pro dodávky jsou nesplnitelné. Jako mladá česká společnost tak chceme podporovat lokální výrobce a zpestřit nabídku pro všechny zákazníky, kteří preferují takřka domácí výrobu,” uvedl zakladatel Košíku Jakub Šulta.
Deviza onlinového obchodu s vlastním centrálním skladem a propracovanou logistikou a celkovým zázemím Košíku.cz pro malé dodavatele znamená minimální náročnost na logisitku, a přesto záruku čerstvosti pro zákazníka, kterou přebírá právě Košík.
“První zalistování mléčných farem do sortimentu znamenalo kompletní výprodej během tří dnů, farmářské maso od Křemešnického masa bylo vyprodáno dokonce během dvou dní, i přes jeho vyšší cenu,” popisuje zájem zákazníků Šulta, který do budoucna plánuje oslovit například i malé vinaře.