Fernet vystaví omluvenku těm, kdo chtějí vidět hokej

Povolávací rozkaz k hokeji

Povolávací rozkaz k hokeji Zdroj: archiv

Fernet Stock vystavuje svým zákazníkům omluvenky na dobu strávenou v hospodě při hokeji. Za kampaní stojí Symbio Digital.

Stock Plzeň-Božkov spustil novou aktivační kampaň pro značku Fernet Stock. Ta cílí na fanoušky ledního hokeje, kteří se mohou na stránkách Fernetstock.cz/jdemenahokej nechat oficiálně „povolat“ na sledování jakéhokoli zápasu aktuálně probíhajícího mistrovství světa. Za kreativním návrhem i exekucí stojí agentura Symbio Digital.

„Omluvenky pro manželky a partnerky je možné si nechat zaslat elektronicky i poštou do schránky. Věříme, že cílovou skupinu nejvíc osloví samotné znění povoláváku, který zve adresáta na tři třetiny speciálního semináře, jehož časová shoda s konáním hokejového zápasu je čistě náhodná,“ vysvětluje Zuzana Prokopová, group brand manager značky Fernet Stock, a dodává: „Kampaň jde ruku v ruce s naším dlouhodobým konceptem Nevyměknem.“

Hokejové povoláváky jsou naplánovány na všechny dílčí zápasy MS v ledním hokeji. Výběr lokalit pro sledování zápasu je navíc napojený na promoakce v místě prodeje. Součástí aktivace je bannerová kampaň, kterou pro likérku zajišťuje rovněž Symbio.

Komunikační kampaň Nevyměknem probíhá v onlinu, v offlinu a zahrnuje nadlinkovou i podlinkovou komunikaci (především v gastronomických provozech), spojenou s novým servírovacím rituálem na dřevěných paletách.