„Místo imageové kampaně v nadlince tentokrát primárně sázíme na event management a v omezené míře na OOH,“ řekla Strategii k právě začínající kampani marketingová ředitelka GE Money Bank Jarmila Plachá. Banka pro olympijské období nechystá masivní kampaň v televizi nebo v tisku, ale zahajuje aktivity, které by ji měly víc přiblížit lidem.
Ústředním tématem kampaně GE Money Bank je soutěž o čtyři VIP zájezdy na hry v Londýně, které se mohou zúčastnit držitelé debetních a kreditních karet nebo zaregistrovaní návštěvníci microsite Fandetesnami.cz. Na ní se odehrává virtuální pochod fanoušků do Londýna, jehož účastníci se posouvají díky bodům nasbíraným ve třech hrách. Své výsledky mohou sdílet na Facebooku a Twitteru.
Kampaň GE Money Bank
Spotřebitelskou soutěž a aktivity na internetu doplní celkem 119 eventů po celé České republice a vizuály na venkovních plochách. Na čtyřech pobočkách GE Money Bank v Praze, Brně, Ostravě a Znojmě jsou už teď umístěny interaktivní výlohy. Ty umožňují díky technologii Microsoft Kinect ovládat stejné hry jako na microsite pohybem těla. Koncept kampaně vznikl v reklamní agentuře Mark/BBDO, digitální obsah obstarala agentura Nydrle.