Geometry Global realizuje kampaň pro Intersport

Běh pro slevu

Běh pro slevu Zdroj: archiv

„Běž IS pro slevu,“ tak zní heslo kampaně sportovního řetězce Intersport, kterou připravila aktivační agentura Geometry Global.

Kampaň s heslem „Čím víc uběhneš, tím větší slevu získáš“ má jednoduchou mechaniku. Zákazníci, kteří míří do Intersportu a chtějí ušetřit, mají možnost vyběhat si sami slevu.

Musejí ale na své běžecké aplikaci zaběhnout trasu v přibližném tvaru IS a podle počtu kilometrů získají slevu, 1 procento za 1 kilometr. Pokud tedy někdo zdolá sto kilometrů, získá libovolný běžecký produkt zdarma.

Běž IS pro slevuBěž IS pro slevu | archiv

Svůj výkon z běžecké aplikace zákazníci následně nasdílejí na Facebook s hashtagem #bezimproslevu a můžou vyrazit do prodejny vybírat zboží s vyběhnutou slevou.

Za kampaní pro Intersport stojí agentura Geometry Global.