Go.Direct zajistí online média pro Rémy Cointreau SK

Metaxa

Metaxa Zdroj: archiv

Mediální agentura Go.Direct zvítězila v tendru slovenské pobočky Rémy Cointreau na plánování a nákup online médií v roce 2016. Agentura, která je od loňského prosince součástí komunikační skupiny Kindred Group, zajistí pro distributora lihovin mediální strategii kompletního portfolia jeho značek.

Vzhledem k přísnějším legislativním omezením TV reklamy na alkohol hraje na Slovensku online reklama v komunikačním mixu alkoholových značek významnou roli. „Digitál je pro nás důležitý, a proto jsme se rozhodli pro spolupráci s agenturou, která se na online média dlouhodobě specializuje. Letos se v komunikaci zaměříme na videoobsah s důrazem na přesné cílení na komunity jednotlivých značek,“ říká k výsledkům tendru zástupce společnosti Remy Cointreau Veronika Hromadová, digital marketing manager CZ/SK, s tím, že se firma bude soustředit hlavně na své největší značky jako Metaxa, Tullamore D.E.W., Jägermeister nebo Aperol Spritz.

Mediální agentura Go.Direct vznikla na konci roku 2015 v rámci komunikační skupiny Kindred Group, kde se specializuje na plánování online kampaní s důrazem na budování značky. V jejím čele stojí Zuzana Bergrová, bývalá media plannerka výkonnostní mediální agentury Red Media, kde měla v uplynulých letech na starost mediální strategii pro Rémy Cointreau ČR a okrajově také menší kampaně pro Slovensko.

Vedle Rémy Cointreau SK patří mezi klienty Go.Direct také společnost Maspex. Společně s mediálními agenturami Red Media, Blaze a Spoko je Go.Direct součástí nově vznikající nákupní alliance MediaBlock.