Nové televizní spoty, které Hamé v rámci kampaně nasadilo ve všech hlavních televizních stanicích, využívají dvojsmyslnost sportovního komentáře k propojení biatlonu a kvalitní stravy. Televizní spoty doprovází reklama v rozhlase, na internetu, v tisku a outdoor prezentace. Hamé nyní vyhlašuje také velkou soutěž pro všechny fanoušky biatlonu o zájezd na finále světového poháru v norském Oslu.
„Věříme, že spoty se budou líbit. Snažili jsme se využít dvojsmyslnosti sportovního komentáře. Snad takové průpovídky jako ´na výsledku se určitě projeví taktika mazání´ nebo ´vjíždí do ostré zatáčky´ zaujmou nejen sportovní fanoušky. Našim biatlonovým reprezentantům přejeme jen samé úspěchy a budeme se jim snažit v tom všemožně pomoci,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.
„Do sportovního marketingu se vracíme po několika letech. Mnozí si jistě pamatují naše úspěšné partnerství se zlínským hokejem. Spojením s biatlonem chceme demonstrovat, že jsme moderní firmou podporující aktivní životní styl a sport,“ doplňuje Marcela Mitáčková.