Hana Huntová je novou výkonnou ředitelkou SIMAR

Hana Huntová - nová žena v čele SIMAR

Hana Huntová - nová žena v čele SIMAR

Sdružení pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR si ve výběrovém řízení vybralo novou výkonnou ředitelku. Stala se jí marketingová a mediální konzultantka Hana Huntová.

Úkolem nové ředitelky bude propagace výzkumu, rozvoj a vzdělávání členů i uživatelů výzkumu. SIMAR ve své nové vizi plánuje více ovlivňovat kvalitu celého výzkumného trhu a zajistit tak uživatelům výzkumu inspiraci a kvalitní informace jako základ jejich strategického rozhodování.

Hana Huntová vystudovala ČZÚ a na Open University obor Sociologie s médii. V současné době učí na NYU marketing, vymýšlí a realizuje odborné programy například pro Unii vydavatelů. Huntová začínala ve vydavatelství, prošla několika komunikačními agenturami včetně Ogilvy & Mather a MindShare London. Sedm let působila na různých pozicích ve společnosti Unilever.

SIMAR je výběrové neziskové sdružení předních agentur výzkumu trhu a veřejného mínění působících v České republice. Členskými agenturami jsou Confess Research, GfK Czech, Incoma GfK, Ipsos Tambor, Median, Mediaresearch, Millward Brown CR, NMS Market Research, Opinion Window, PPM Factum Research, STEM/MARK a TNS AISA.