Heineken spouští kampaň s Bondem

Interaktivní kampaň vznikla ve studiích Shepperton Studios a vzdává hold Jamesi Bondovi i předchozím filmům o něm. Předlohou pro vlakové vozy byly klasické bondovské scény z dílny Kena Adama a v celé reklamě se objevují repliky rekvizit z předchozích filmů.
Televizní spot s Jamesem Bondem je možné vidět i u nás. Do televize se tento spot dostane v druhé polovině října. Vysílat jej budou Nova, Nova Cinema a Prima Cool, k vidění bude i na internetu nebo v kinech Cinema City. Celý spot se váže k už dvacátému třetímu filmu o Jamesi Bondovi Skyfall, jehož česká premiéra bude 26. října v Praze a Brně.
Podívejte se na nový spot Heinekenu:
K celé „bondovské“ kampani budou probíhat také soutěže. „V Rádiu Express a Dance rádiu mohou posluchači vyhrát lístky na pražskou premiéru filmu, soutěžit se bude i na Facebooku. V obchodní síti budou na kampaň na vybraných místech upozorňovat stojany a různé reklamní předměty. V některých obchodech Tesco se bude prodávat i speciální litrová láhev limitované edice Bond,“ říká ke kampani brand manažer Heinekenu Richard Gažo.
Další aktivity Heineken plánuje v provozovnách, kde se točí jeho pivo. „Za dvě piva soutěžící získá brýle a los, na který může vyhrát VIP pozvánku na světovou premiéru filmu do Amsterodamu, lístky na premiéru do Prahy a vstupenky na 007 párty s DJ hudbou a motivy bondovské tematiky, která se uskuteční 26. 10. v klubu Mecca,“ doplňuje Richard Gažo. Vyhrávat se budou i speciální plnicí pera.
Partnerství značky Heineken s Jamesem Bondem není žádnou novinkou. Důkazem jsou filmy „Zítřek nikdy neumírá“, „Jeden svět nestačí“, „Dnes neumírej“, „Casino Royale“ a „Množství útěchy“.