Hlavní cena soutěže Český Direkt & Promo putuje do Comtechu

Logo soutěže Český direkt & promo

Logo soutěže Český direkt & promo

Grand Prix soutěže Český Direkt & Promo dostala kampaň Proč soudit předčasně, kterou pro IQ Roma servis připravila agentura Comtech.

Ogilvy & Mather uspěli v kategoriích Digitální inovace a Digitální komunikace za mobilní aplikace Audiotrees pro Český rozhlas. Bronzem byla potom tato agentura oceněna v kategorii Nízkorozpočtové kampaně projekt Undoodler pro Moleskin a v kategorii Integrovaná komunikace projekt Fanliga pro Gambrinus.

V event a field marketingu uspěl Český olympijský výbor za projekt Soči v Praze a v přímé B2B komunikaci pak Momentum za kampaň UPC za rohem. V kategoriích Nízkorozpočtové kampaně a Retail/merchandising/in-store marketing nebylo zlato uděleno.

K dalším agenturám, které byly oceněny stříbrem nebo bronzem patří Wundermani, Dark Side, Havas Wordwide Prague, Symbio Digital, Konektor, Klan, McCann Prague, Pria System a Geometry.

Soutěž Český direkt & promo je zaměřena na přímou komunikaci a aktivaci značek, vedoucí ke změnám chování nakupujících a spotřebitelů. Proto vedle hodnocení kreativních nápadů má stejnou váhu i měřitelný výsledek dané reklamní aktivity. Vítězové jednotlivých kategorií budou mít právo pokračovat v mezinárodním soutěžním klání IMC European Awards.