Hvězdou 3D reklamy je chladicí půllitr Kozel

Vítězný plastový chladicí půllitr má dvojitou stěnou vyplněnou gelem. Pivo v namraženém půllitru vydrží studené výrazně delší dobu i na přímém slunci a tak si zachová svoji chuť. Půllitr byl jednou z garantovaných výher ve spotřebitelské soutěži značky Kozel.
K zajímavostem 13. ročníku soutěže patřil První ekologický tisk v ČR přihlášený společnosti OP Tiger a speciální technologie potisku květin a potravin od společnosti Mluvící růže CZ. Jednou z prací, která byla oceněna ve více kategoriích, je taška Dakarské dobrodružství vyrobená z plachty závodního kamionu Karla Lopraise. Tento předmět přihlásila společnost Respiro Upcycled Alchemy.
Ve zvláštní kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“, která je určena pro dosud nerealizované návrhy reklamních předmětů a své práce do ní přihlašují nejčastěji studenti vysokých škol výtvarného zaměření, zvítězil exponát s názvem Just! Pen. Jedná se o návrh nového typu víceúčelové psací potřeby, která by mohla nahradit jak popisovací fixy, tak i křídy, voskovky a dokonce i propisovací tužky. Návrh přihlásila společnost De Novo.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo v rámci doprovodného programu Reklama Polygraf, který se koná na výstavišti PVA v Letňanech. V soutěži Hvězda 3D reklamy se hodnotí nejlepší reklamní předměty, které byly na českém trhu použity v loňském roce.