IEA má na shortlistu 37 prací

Do druhého kola nakonec postoupilo 37 řešení, ze kterých porota zvolí vítěze všech kategorií a v závěru poté i celkového vítěze Grand Prix IEA 2011.
Již tradičně byl mezi přihlašovateli největší zájem o kategorii Ocenění za inovace, kde se sešlo téměř na čtyři desítky prací. V ústraní však nezůstaly ani zbývající kategorie, např. Nejlepší využití sociálních sítí a virálního marketingu se 17 nominacemi nebo Nejlepší portál s 19.
Zájem byl i o nově zavedené kategorie oceňující Nejlepší mediální kampaň nebo Nejlepší mobilní aplikaci a použití mobilního marketingu.
„Ve velké konkurenci kvalitních řešení je velkým úspěchem už postup na shortlist. Všem postupujícím proto gratulujeme k tomuto dílčímu vítězství,“ uvedl Michal Kříž, prezident pořádající Asociace.BIZ
Výsledky letošního ročníku budou vyhlášeny na slavnostním galavečeru 27. září v Paláci Lucerna. Řešení postupující na shortlist lze najít na stránkách soutěže Iea.cz.