IKEA sáhla po službách agentury Ogilvy PR

Obchodní dům IKEA

Obchodní dům IKEA Zdroj: archiv

Vítězem výběrového řízení společnosti IKEA na PR agenturu v ČR se stala agentura Ogilvy PR. Aktivity v oblasti public relations by nyní měly stavět na příbězích a individuálním přístupu k cílovým skupinám.

IKEA ukončila výběrové řízení na PR agentury pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Strategickými partnery v oblasti PR a komunikace se staly agentury Ogilvy PR v ČR, Café PR v Maďarsku a Seesame na Slovensku. Vítězné agentury budou společnosti IKEA pomáhat rozvíjet korporátní i produktovou komunikaci, posilovat a rozvíjet vztahy se všemi cílovými skupinami i naplňovat vizi IKEA vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí.

„Všechny agentury v rámci výběrového řízení prokázaly své bohaté znalosti a zkušenosti, prezentovaly zajímavé kreativní přístupy a nápady a potěšil nás i jejich obrovský zájem a znalosti o společnosti IKEA. Agentura Ogilvy PR nás v ČR zaujala především celkovým přístupem týmu i jednotlivých členů k celému tendru a návrhem dalšího směřování a rozvoje komunikace a PR aktivit, který byl postaven na příbězích a individuálním přístupu k cílovým skupinám,“ říká k výsledkům tendru v ČR Tomáš Kubík, country corporate communication manager IKEA pro region CZHUSK.

Kubík ještě dodává: „Naším cílem nebylo sestavovat žebříček nejlepších agentur na trhu, ale hledali jsme ty nejvhodnější partnery pro specifické potřeby komunikace značky IKEA a hlavně pro budoucí směřování a zaměření komunikace IKEA v rámci našeho regionu i v jednotlivých zemích v nacházejících letech.“ IKEA zahájila výběrové řízení na PR agentury v dubnu a bylo do něj pozváno patnáct agentur v každé ze tří zemí. Spolupráce s vítěznými agenturami bude zahájena v září. Do finálového kola se v ČR dostaly společnosti ADison PR, Ogilvy PR a Pleon Impact.