ING nasazuje veverku

Padesát dva procent Čechů, kteří mohou spořit sice spoří, ale osmdesát čtyři procent z nich drží své úspory na běžném účtu. Důvodem je především přehlednost a snadná a rychlá dostupnost prostředků. Vyšší úrok a zhodnocování úspor je až druhořadé, vyplývá to z průzkumu, který provedla společnost ING Bank.
„Lidé by neměli rezignovat a dívat se, jak jejich vydělané peníze ztrácejí na hodnotě,“ říká ředitel pro retailové bankovnictví ING Bank Libor Vaníček. „Měly by být tam, kde se s nimi nakládá zodpovědně, kde neztrácí hodnotu, ale naopak, a přitom jsou neustále k dispozici. Takový komfort dokáže nabídnout právě naše ING Konto, které se snažíme v nové kampani nabídnout veřejnosti,“ dodává Libor Vaníček.
Novým prvkem reklamní kampaně na ING Konto je živá veverka, která má svým shromažďováním oříšků na horší časy evokovat zdravou shánčlivost a spořivost. Veverce bude v reklamní kampani partnerem Josef Kubáník, herec a tiskový mluvčí Slováckého Divadla v Uherském Hradišti. Režie spotu se ujal reklamní režisér Jiří Hanych, který za své patnáctileté působení v reklamní branži natočil více než 100 reklam.
S kampaní se bude veřejnost setkávat v televizních spotech, vybraném tisku, na internetu nebo na billboardech postupně od 9. září, nejsilnější podporu bude mít kampaň v období od září do konce letošního roku. Na tvorbě reklamy ING Bank spolupracovala s agenturou Young & Rubicam.