ING nasazuje veverku

ING

ING

ING Bank chce kampaní na ING Konto změnit konzervativní přístup Čechů ke spoření.

Padesát dva procent Čechů, kteří mohou spořit sice spoří, ale osmdesát čtyři procent z nich drží své úspory na běžném účtu. Důvodem je především přehlednost a snadná a rychlá dostupnost prostředků. Vyšší úrok a zhodnocování úspor je až druhořadé, vyplývá to z průzkumu, který provedla společnost ING Bank.

„Lidé by neměli rezignovat a dívat se, jak jejich vydělané peníze ztrácejí na hodnotě,“ říká ředitel pro retailové bankovnictví ING Bank Libor Vaníček. „Měly by být tam, kde se s nimi nakládá zodpovědně, kde neztrácí hodnotu, ale naopak, a přitom jsou neustále k dispozici. Takový komfort dokáže nabídnout právě naše ING Konto, které se snažíme v nové kampani nabídnout veřejnosti,“ dodává Libor Vaníček.

Novým prvkem reklamní kampaně na ING Konto je živá veverka, která má svým shromažďováním oříšků na horší časy evokovat zdravou shánčlivost a spořivost. Veverce bude v reklamní kampani partnerem Josef Kubáník, herec a tiskový mluvčí Slováckého Divadla v Uherském Hradišti. Režie spotu se ujal reklamní režisér Jiří Hanych, který za své patnáctileté působení v reklamní branži natočil více než 100 reklam.

S kampaní se bude veřejnost setkávat v televizních spotech, vybraném tisku, na internetu nebo na billboardech postupně od 9. září, nejsilnější podporu bude mít kampaň v období od září do konce letošního roku. Na tvorbě reklamy ING Bank spolupracovala s agenturou Young & Rubicam.