Interspar zve do Pivního světa
Důležitost prodejů baleného piva vzrůstá, v obchodech se prodá přibližně 55 % celkového objemu piva. Cílem projektu Svět piva je představit nový standard nakupování piva, poskytnout přehledný výběr piv, ale také informace o pivu a jeho druzích, o využití tohoto nápoje v rámci gastronomie, o výjimečnosti českého piva a jeho typických vlastnostech, ale také o chráněném zeměpisném označení České pivo.
Interspar uvádí projekt Svět piva
První speciálně upravené plochy Pivního světa byly zrealizovány v hypermarketech Interspar v Praze-Štěrboholích a v Mladé Boleslavi na ulici Jičínská. V následujících měsících letošního roku se představí v dalších dvou prodejnách. V průběhu roku 2013 se pivní prodejní expozice objeví v dalších hypermarketech Interspar po celé České republice. Do projektu by se měly postupně zapojovat i další pivovary.
Interspar uvádí projekt Svět piva
„Víme, že spotřebitelé mají rádi pivo, které považují za český národní nápoj. Snažíme se jim nabídnout nejlepší pivní zážitky a portfolio našich značek prezentujeme v obchodě unikátním způsobem a na správném místě. Nový koncept vytvoří inspirativní prostředí a zjednoduší nakupujícím orientaci i volbu piva v pivní sekci. Věřím, že Svět piva nabídne příjemné zážitky z nakupování a že vylepší pivní kulturu v oblasti baleného piva,“ řekl o společném projektu generální ředitel Plzeňského Prazdroje Doug Brodman.