Interspar zve do Pivního světa

Interspar uvádí projekt Svět piva

Interspar uvádí projekt Svět piva

br
S ojedinělým konceptem na podporu prodeje piva v retailu přichází společnost Spar. V těchto dnech spouští ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem dlouhodobý projekt Svět piva, což jsou speciálně upravené plochy s přehlednou prezentací piva a množstvím informací, které mohou k nákupu inspirovat.

Důležitost prodejů baleného piva vzrůstá, v obchodech se prodá přibližně 55 % celkového objemu piva. Cílem projektu Svět piva je představit nový standard nakupování piva, poskytnout přehledný výběr piv, ale také informace o pivu a jeho druzích, o využití tohoto nápoje v rámci gastronomie, o výjimečnosti českého piva a jeho typických vlastnostech, ale také o chráněném zeměpisném označení České pivo.

Interspar uvádí projekt Svět piva
Interspar uvádí projekt Svět piva

První speciálně upravené plochy Pivního světa byly zrealizovány v hypermarketech Interspar v Praze-Štěrboholích a v Mladé Boleslavi na ulici Jičínská. V následujících měsících letošního roku se představí v dalších dvou prodejnách. V průběhu roku 2013 se pivní prodejní expozice objeví v dalších hypermarketech Interspar po celé České republice. Do projektu by se měly postupně zapojovat i další pivovary.

Interspar uvádí projekt Svět piva
Interspar uvádí projekt Svět piva

„Víme, že spotřebitelé mají rádi pivo, které považují za český národní nápoj. Snažíme se jim nabídnout nejlepší pivní zážitky a portfolio našich značek prezentujeme v obchodě unikátním způsobem a na správném místě. Nový koncept vytvoří inspirativní prostředí a zjednoduší nakupujícím orientaci i volbu piva v pivní sekci. Věřím, že Svět piva nabídne příjemné zážitky z nakupování a že vylepší pivní kulturu v oblasti baleného piva,“ řekl o společném projektu generální ředitel Plzeňského Prazdroje Doug Brodman.