Inzertní příjmy časopisů klesly o 7 procent

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: 7 Marek Podhora

Trh časopisů se v 1. pololetí 2011 z hlediska hrubých inzertních příjmů meziročně propadl téměř o sedm procent ze 4,218 mld. Kč na 3,934 mld. Kč. Informovala o tom společnost Kantar Media.

DATA : Inzertně nejvýkonnějším vydavatelstvím časopisů je Mladá fronta, která v ceníkových cenách inzerce v daném období získala přes 458 milionů Kč. Úspěšné byly také jednotlivé tituly Mladé fronty. Týdeník Mladá fronta Sedmička je s inzertním příjmem přes 137 mil. Kč v čele skupiny programových a zábavných časopisů, měsíčník Maminka je s 50 miliony Kč v čele skupiny časopisů pro rodiče, měsíčník ForMen s 31 mil. Kč dominuje skupině lifestylových časopisů pro muže a měsíčník Lidé a Země je s 22 mil. Kč inzertního příjmu v čele cestovatelských časopisů.

50 největších vydavatelství časopisů podle hrubých inzertních příjmů (v Kč, 1–6/2011)50 největších vydavatelství časopisů podle hrubých inzertních příjmů (v Kč, 1–6/2011) | Strategie