Jägermeister děkuje. Navzdory prohibici

Prodejní úspěch byl jedním z důvodů, proč zahájit reklamní kampaň. Běží prakticky od začátku ledna, kdy byl před vjezdem na Nuselský most instalován megaboard s textem „Milion voličů v roce 2012, Děkujeme!“. Reklamu v OOH doplňují spoty vysílané v pražských rádiích Expres a Radio 1, se kterými Rémy Cointreau dlouhodobě spolupracuje.
Kampaň vzniká in-house, na přípravě plánované VIP párty, která bude její součástí, se podílí agentura Kofroň Production & Advertising. „Cílem kampaně je přiblížit veřejnosti zásadní úspěch značky Jägermeister v Česku v roce 2012. Zároveň chceme rozšířit povědomí o Jägermeisteru a seznámit lidi s tím, že likér je nejlepší ledově namražený,“ říká Brand Manager značky Jägermeister Pavel Starka a dodává, že v plánu je také pokračování konceptu Volání divočiny.
Jägermeister realizuje 75 procent všech prodejů v gastronomii, nikoliv v domácnostech, což je oproti jiným evropským trhům rarita. „Značka zaznamenala meziroční nárůst prodeje o 16 procent a to i přesto, že jsme ji museli v době prohibice stáhnout, stejně jako jiní výrobci své produkty. Po jejím ukončení jsme měli u českých spotřebitelů určitou výhodu, protože v této době vzrostla poptávka po kvalitním zahraničním alkoholu,“ komentuje prodeje značky u nás Pavel Starka.