Jägermeister děkuje. Navzdory prohibici

Megaboard Jägermeistera na pražské magistrále

Megaboard Jägermeistera na pražské magistrále

Společnost Rémy Cointreau, která je výhradním distributorem bylinného likéru Jägermeister na českém trhu, hlásí milion prodaných lahví. A to i přes to, že značka byla v době prohibice stáhnuta z prodeje.

Prodejní úspěch byl jedním z důvodů, proč zahájit reklamní kampaň. Běží prakticky od začátku ledna, kdy byl před vjezdem na Nuselský most instalován megaboard s textem „Milion voličů v roce 2012, Děkujeme!“. Reklamu v OOH doplňují spoty vysílané v pražských rádiích Expres a Radio 1, se kterými Rémy Cointreau dlouhodobě spolupracuje.

Kampaň vzniká in-house, na přípravě plánované VIP párty, která bude její součástí, se podílí agentura Kofroň Production & Advertising. „Cílem kampaně je přiblížit veřejnosti zásadní úspěch značky Jägermeister v Česku v roce 2012. Zároveň chceme rozšířit povědomí o Jägermeisteru a seznámit lidi s tím, že likér je nejlepší ledově namražený,“ říká Brand Manager značky Jägermeister Pavel Starka a dodává, že v plánu je také pokračování konceptu Volání divočiny.

Volání divočiny podle JägermeisteraVolání divočiny podle Jägermeistera

Jägermeister realizuje 75 procent všech prodejů v gastronomii, nikoliv v domácnostech, což je oproti jiným evropským trhům rarita. „Značka zaznamenala meziroční nárůst prodeje o 16 procent a to i přesto, že jsme ji museli v době prohibice stáhnout, stejně jako jiní výrobci své produkty. Po jejím ukončení jsme měli u českých spotřebitelů určitou výhodu, protože v této době vzrostla poptávka po kvalitním zahraničním alkoholu,“ komentuje prodeje značky u nás Pavel Starka.