Kampaň České pojišťovny slibuje pomoc do pěti dnů

Kampaň České pojišťovny

Kampaň České pojišťovny Zdroj: archiv

Česká pojišťovna rozjela letošní jarní kampaň. Ta bude k vidění během dubna a května v outdooru, zejména na billboardech a bigboardech s důrazem na velké aglomerace. Do mediamixu patří i ambientní média, rádiové spoty, tisková inzerce a online formáty. Kampaň připravila agentura Havas Worldwide Prague.

Hlavním sdělením jarní kampaně České pojišťovny je rychlost likvidace v majetkovém pojištění a v autopojištění. Ta je komunikována prostřednictvím reálných čísel vycházejících z dlouhodobých statistik ČP. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o této výhodě, a podpořit tak sjednání obou typů pojištění právě u České pojišťovny.

Kampaň se opírá o dva klíčové vizuály – jeden k autopojištění, druhý k majetkovému pojištění. Pojišťovna cílí zejména na muže a ženy ve věku 30–45 let, na rodiny i jednotlivce s příjmem odpovídajícím průměrné domácnosti v ČR.

Novinkou je vizuální styl komunikace, který je prostřednictví jarní kampaně veřejnosti představen poprvé.