Kampaň Durexu: Buď kondom, anebo dva tejdny bez muchlovačky!

Durex se spojil se Stejkem

Durex se spojil se Stejkem Zdroj: ADison

Letošní edukativní kampaň značky Durex pod názvem „Jdi do toho s nasazením“ se v Česku i na Slovensku zaměřuje na mladé lidi. Pomohou jí v tom youtubeři a agentury ADison a GetBoost.

V průběhu roku se Durex prostřednictvím kooperace s youtubery chystá vydat celkem osm videí, která řeší stejné problémy jako oficiální (pro Česko lokalizovaná) videa kampaně. V těch probíhá oddělená diskuze mezi chlapci a dívkami na témata bezpečného sexu, používání kondomů nebo pohlavně přenosných chorob.

Českou tváří kampaně se stal Stejk, jehož fanouškovská základna činí téměř 450 tisíc lidí. Jeho první video zveřejněné začátkem května zhlédlo dosud více než 140 tisíc fanoušků.

Na Slovensku bude na kampani participovat čím dál tím víc populárnější komička Evelyn.

Globální edukativní kampaň Durexu

„Vhodné youtubery pro edukativní kampaň značky Durex nebylo jednoduché najít. Téma bylo pro většinu z nich velmi intimní a problematické. Nakonec se ale podařilo najít dva, kteří se nebáli jít s kůží na trh a o tématech, která jsou poměrně vážná, promluvit ke svým fanouškům,“ shrnuje Alžběta Fridrichová, ředitelka agentury ADison, která ve spolupráci s GetBoost kampaň zajišťuje.