Kampaň Orbitu s Kubelkovou pomůže SOS dětským vesničkám

Iva Kubelková v kampani pro Orbit

Iva Kubelková v kampani pro Orbit Zdroj: Orbit

Značka Orbit představuje novou charitativní kampaň s názvem „Oplať úsměv“, kterou informuje českou populaci o významu dentální hygieny u dětí a zároveň prostřednictvím partnera kampaně, SOS dětských vesniček, chce pomáhat chránit úsměvy ohrožených dětí. Za kampaní stojí AMI Communications.

„Oplať úsměv“ je prvním ročníkem projektu společenské odpovědnosti značky Orbit. Využívá rozsáhlé znalosti a dlouholeté zkušenosti značky Orbit v oblasti péče o zdraví zubů dětí i dospělých a zároveň těží z popularity žvýkání v České republice i jeho vlivu při prevenci zubního kazu. Cílem kampaně je využít obě tato aktiva značky Orbit pro dobrou věc, podpořit činnost pečlivě vybrané organizace, SOS dětských vesniček, která se zabývá péčí o ohrožené a znevýhodněné děti, a poskytnout jí vedle finančního daru také cenné informace v oblasti dentální hygieny a preventivní péče o dětské zuby.

Kampaň vyzývá spotřebitele k zakoupení jakékoli žvýkačky z portfolia značky. Procento z ceny každého v tomto období prodaného výrobku poputuje na pomoc dětem v SOS dětských vesničkách. Patronkou projektu se stala česká modelka a moderátorka Iva Kubelková. Kampaň pro značku Orbit zajišťuje agentura AMI Communications.

Kampaň proběhne celoplošně od 1. dubna do 15. května 2016, doprovodí ji výrazné instore vystavení v sítích vybraných prodejců jako například Globus, Billa a Penny Market. Ambasadorka kampaně Iva Kubelková podpoří aktivitu na svých sociálních sítích a v médiích, její hlas zazní i v rozhlasovém spotu, zúčastní se také vzdělávací akce přímo v SOS dětských vesničkách.

Kampaň bude vedle klasického PR komunikována také v online prostředí – na oficiální webové platformě Orbitklub.cz i na profilech Facebook a Instagram značky Orbit. V rámci webu vznikne speciální záložka „Oplať úsměv“, kde spotřebitelé najdou veškeré informace včetně obrazového materiálu.