„Oplať úsměv“ je prvním ročníkem projektu společenské odpovědnosti značky Orbit. Využívá rozsáhlé znalosti a dlouholeté zkušenosti značky Orbit v oblasti péče o zdraví zubů dětí i dospělých a zároveň těží z popularity žvýkání v České republice i jeho vlivu při prevenci zubního kazu. Cílem kampaně je využít obě tato aktiva značky Orbit pro dobrou věc, podpořit činnost pečlivě vybrané organizace, SOS dětských vesniček, která se zabývá péčí o ohrožené a znevýhodněné děti, a poskytnout jí vedle finančního daru také cenné informace v oblasti dentální hygieny a preventivní péče o dětské zuby.
Kampaň vyzývá spotřebitele k zakoupení jakékoli žvýkačky z portfolia značky. Procento z ceny každého v tomto období prodaného výrobku poputuje na pomoc dětem v SOS dětských vesničkách. Patronkou projektu se stala česká modelka a moderátorka Iva Kubelková. Kampaň pro značku Orbit zajišťuje agentura AMI Communications.
Kampaň proběhne celoplošně od 1. dubna do 15. května 2016, doprovodí ji výrazné instore vystavení v sítích vybraných prodejců jako například Globus, Billa a Penny Market. Ambasadorka kampaně Iva Kubelková podpoří aktivitu na svých sociálních sítích a v médiích, její hlas zazní i v rozhlasovém spotu, zúčastní se také vzdělávací akce přímo v SOS dětských vesničkách.
Kampaň bude vedle klasického PR komunikována také v online prostředí – na oficiální webové platformě Orbitklub.cz i na profilech Facebook a Instagram značky Orbit. V rámci webu vznikne speciální záložka „Oplať úsměv“, kde spotřebitelé najdou veškeré informace včetně obrazového materiálu.