Do segmentu ochucených piv vstoupil Plzeňský Prazdroj už podruhé. Po Gambrinusu s příchutí citronu a limetky s bezinkou uvedl na český trh nealkoholický Birell Limetka & Malina. Novinku v těchto dnech podpoří kampaň v tisku, OOH a v místě prodeje.
Kreativní koncept kampaně připravila reklamní agentura Mark/BBDO. Slogan „Příroda vždy po ruce“ komunikuje největší benefit nealkoholického nápoje, a to přírodní suroviny, ze kterých je vyroben.
Na realizaci se kromě Mark/BBDO podílely agentura Addict, produkce 4D Photo a postprodukční studio D76. Fotografem kampaně, která poběží celé léto, je Tomáš Beran. V tisku se vizuály objevily v druhé polovině července, pro OOH je kampaň naplánovaná od 1. srpna.
Kampaň na ochucený Birell připravila agentura Mark/BBDO
Čtete také: