Kaufland prodává řezníky

Značka Naši řezníci propaguje kvalitní maso zpracované ve vlastním řeznictví Kauflandu ve středočeských Modleticích. Nový brand i veškerá komunikace s ním spojená navazuje na kampaň Z lásky k Česku a posouvá ji ke konkrétní práci a produktům. Představiteli nové značky jsou skuteční řezníci pracující přímo v řeznictví Kauflandu.
Kampaň byla spuštěna na začátku března a poběží celoročně. Zákazníci se s ní setkají především v prodejnách Kauflandu, na jeho webu a v Zákaznických novinách řetězce. Dále na internetu, na billboardech a v dalších médiích, později také v televizi.
Za strategií kampaně stojí v agentuře Feel Concepts Filip Matějka, kreativu vedl Martin Marušinec, produkci řídil Petr Kulhavý. Vizuál s řezníky nafotil Miro Minárových, masné výrobky Marek Bartoš.
Loňský velikonoční žertík Kauflandu
Agentura Feel Concepts nespolupracuje s Kauflandem poprvé – loni pro řetězec vytvořila úspěšné jednorázové velikonoční virální video „Schöne Velikonoce“, které nedávno získalo ocenění Zlatá Pecka.