Kaufland prodává řezníky

Kaufland promuje nový brand s řezníky

Kaufland promuje nový brand s řezníky Zdroj: Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland uvedl na trh novou značku masa vlastní výroby Naši řezníci, kterou začal podporovat kampaní jak ve svých, tak ve veřejných médiích. Novou značku pro Kaufland včetně nového packagingu a kompletní přípravy všech vizuálů připravila česká agentura Feel Concepts.

Značka Naši řezníci propaguje kvalitní maso zpracované ve vlastním řeznictví Kauflandu ve středočeských Modleticích. Nový brand i veškerá komunikace s ním spojená navazuje na kampaň Z lásky k Česku a posouvá ji ke konkrétní práci a produktům. Představiteli nové značky jsou skuteční řezníci pracující přímo v řeznictví Kauflandu.

Kampaň byla spuštěna na začátku března a poběží celoročně. Zákazníci se s ní setkají především v prodejnách Kauflandu, na jeho webu a v Zákaznických novinách řetězce. Dále na internetu, na billboardech a v dalších médiích, později také v televizi.

Za strategií kampaně stojí v agentuře Feel Concepts Filip Matějka, kreativu vedl Martin Marušinec, produkci řídil Petr Kulhavý. Vizuál s řezníky nafotil Miro Minárových, masné výrobky Marek Bartoš.

Loňský velikonoční žertík Kauflandu

Agentura Feel Concepts nespolupracuje s Kauflandem poprvé – loni pro řetězec vytvořila úspěšné jednorázové velikonoční virální video „Schöne Velikonoce“, které nedávno získalo ocenění Zlatá Pecka.