Každý 10. leták nebyl v létě doručen vůbec

„Za největší letošní problém považujeme velká pochybení v případě takzvaných odložených sektorů,“ uvádí Ondřej Prokop z Fresh Revolution. Kontrola „odloženého sektoru“, tedy místa, kde v souladu se smlouvou distributor letáky roznese až den nebo dva po oficiální roznášce, je totiž pro běžného klienta problematická a často neproběhne vůbec. Distributoři pak náhradní roznos ve většině případů vůbec nezajistí.
Nejhorší výsledky měly v létě kontroly ve dnech s vysokými teplotami a tradičně i o víkendech.
Doručování letáků:
- Ročně se v ČR vytisknou cca 4 miliardy letáků, což je 390 kusů letáků na obyvatele ČR.
- Dlouhodobá míra doručení letáku v ČR je v rozmezí 70 - 90 %. 400 milionů - 1,2 miliardy letáků ročně tedy neskončí ve schránkách.
- Při průměrné ceně jednoho letáku 0,45 Kč se roční ztráta způsobená nekvalitním roznosem pohybuje v rozmezí 180 milionů - 540 milionů Kč.
Zdroj: Fresh Revolution, ADMAZ