Kia proměnila marketingové oddělení

Zbyšek Jordák, Kia

Zbyšek Jordák, Kia Zdroj: Kia

Společnost Kia Motors Czech představila změny ve své organizační struktuře. Změna organizační struktury vychází z plánované reorganizace produktových a marketingových aktivit společnosti v České republice s cílem zefektivnit všechny interní procesy a tím posílit nové modely značky přicházející na český trh.

Zbyšek Jordák, dosavadní Product Manager odpovědný za oblast produktu značky Kia a s tím související odpovědnost za modelovou řadu značky, její cenotvorbu, plánování a navrhování obchodních pobídek včetně uvedení značkového financování Kia Select na trh v roce 2014 a školení dealerské sítě, byl nově povýšen na pozici Head of Marketing.

Od března tedy zodpovídá za Marketingové oddělení, které se nově rozšířilo o oddělení Produktu značky Kia. Jordák je vedle stávajících aktivit nově odpovědný i za veškeré marketingové oblasti, které se týkají strategického plánování, přípravu ATL/BTL kampaní, dealerský marketing včetně koordinování digitálních aktivit.

Sandra Plachá, která od loňského ledna působila na pozici Marketing Manager, setrvá ve své funkci do konce dubna letošního roku.

Před svým nástupem do společnosti v roce 2013 působil Jordák v letech 2006–2013 ve společnosti Renault Česká republika. Tam nejprve nastoupil na pozici Analytika distribuce, od roku 2007 zastával pozici produktového manažera malých vozů a v letech 2010–2013 působil ve funkci Brand Manager Dacia pro ČR, Slovensko a Maďarsko.

Jordák absolvoval VŠE Praha, Fakultu podnikohospodářskou s hlavní specializací na podnikovou ekonomiku a management, kde si v rámci magisterského studia rozšířil své znalosti v oblasti obchodu na École Supérieure de Commerce de Paris.