Kia zahájila kampaň v centru Prahy | E15.cz

Kia zahájila kampaň v centru Prahy

Kia Cee´d
Kia Cee´d
• 

red

Stany, soutěže o vstupenky na fotbalové Euro, videomapping a nebo sprejeři. Kia zahájila kampaň na nový Cee´d eventem na pražském Můstku.

Kampaň na Cee´d druhé generace se v médiích naplno rozeběhne až 1. května, ale ti, kteří se ve čtvrtek mezi jedenáctou a šestou hodinou pohybovali na Můstku, měli možnost se s novým modelem seznámit hodně zblízka. Kia využila augmented reality v soutěži o vstupenky na fotbalové Euro, venku přitahovali pozornost k novému modelu sprejeři.

Podívejte se, jak vylepšit zbrusu nové auto:

Takto se nový model představil po setmění:


Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.