Kofola obměnila marketingové oddělení

Střídání na pozici marketingového ředitele v Kofole: Jiří Vlasák (vlevo) odchází do Polska, na jeho místo postoupil Karel Hrbek

Střídání na pozici marketingového ředitele v Kofole: Jiří Vlasák (vlevo) odchází do Polska, na jeho místo postoupil Karel Hrbek Zdroj: Lubos J. Marek

Karel Hrbek se po deseti letech v Kofole stal marketingovým ředitelem. Jeho předchůdce, Jiří Vlasák, odchází do Polska rozvíjet značky v rámci skupiny.

Od listopadu 2015 převzal odpovědnost za marketingové aktivity společnosti Kofola CS Karel Hrbek, dosavadní senior brand manager pro značku Kofola. Nový marketingový ředitel pracuje ve společnosti desátým rokem. Na starost měl dosud nejen Kofolu, ale i další značky jako energetický nápoj Semtex, RC Cola nebo Citrocola. Se svým týmem a agenturami stál za nejvýraznějšími marketingovými kampaněmi pro značku Kofola, včetně té nejčerstvější na Fofolu, která bodovala ve včerejší Effie.

Jiří Vlasák, který v pozici marketingového ředitele působil od roku 2012, odchází do Polska, kde bude rozvíjet značky v rámci skupiny, a to na pozici komerčního ředitele společnosti Hoop Polska.

Vlasák se s marketingovým týmem od roku 2012 podílel na zásadní změně řízení aktivit společnosti Kofola v České a Slovenské republice. Společnost již čtyři roky vnímá Česko a Slovensko jako jeden trh, na kterém úspěšně rozvíjí své značky a využívá i nové byznysové příležitosti zdánlivě mimo své klíčové teritorium, jímž je třeba výroba a distribuce nealkoholických nápojů. Konzistentní aplikace firemní strategie umožnila firmě růst i na klesajícím trhu balených nealkoholických nápojů v obou zemích. Vlasák se také podílel na změně kurzu ke zdravějším nápojům, během jeho působení získala Kofola CS síť se zdravými nápoji Ugo a uzavřela distribuční spolupráci s firmami Evian a Rauch.