Kotva má nové logo, přechází k hexagonům

OD Kotva

OD Kotva Zdroj: Rasch Jan/Euro

Obchodní dům Kotva, který nedávno prodělal rozsáhlou rekonstrukci, přichází s razantní změnou loga a s dalšími změnami v komunikaci. Původní zelenou vystřídalo zlaté logo složené z šestiúhelníkových útvarů, které jsou typické pro architekturu Kotvy.

„Kotva má úžasný příběh a historii. Její budova je naprosto jedinečná svou architekturou z konce 60. let. Logo tedy spojuje moderní vzhled s odkazem na kořeny značky,“ poukazuje generální ředitel společnosti Markland Kotva Jaroslav Petrů na využití geometrických prvků.

Obchodní dům Kotva, který nedávno prodělal rozsáhlou rekonstrukci, přichází s razantní změnou logaObchodní dům Kotva, který nedávno prodělal rozsáhlou rekonstrukci, přichází s razantní změnou loga

S logem byl obměněn i jednotný vizuální styl, který vzešel ze spolupráce Biddle Agency a kreativního studia Surface. Zároveň byly spuštěny nové webové stránky a odstartovala kampaň s cílem prezentovat Kotvu na venkovních nosičích a v tisku jako klidnou oázu s možností nakoupit vše pod jednou střechou.

Obchodní dům Kotva byl otevřen v roce 1975. Od samého počátku k jeho prezentaci patřil slogan „Kotva je tu pro vás“, který vymyslel novinář a spisovatel Ondřej Neff. Logo Kotvy se měnilo jen minimálně, k posledním úpravám došlo před dvěma lety, kdy bylo doplněno dvouocasým českým lvem z dílny reklamní agentury Comtech.

Vizuál podzimní kampaně s novým logemVizuál podzimní kampaně s novým logem