Kotva nasazuje lví tvář

Kotva se lvem

Kotva se lvem

red
Obchodní dům Kotva představuje novou image. Stávající logo od října doplní český dvouocasý lev.

Lev v tmavém obleku z dílny reklamní agentury Comtech a slogan „Tradiční český obchodní dům“ společně se stávajícím logem vytvoří novou image. Kotvy. „Dlouho jsme se zamýšleli nad ikonou, jejíž charakter a síla odpovídá tradici a značce OD Kotva. Nakonec se prosadila neústupnost a síla českého dvouocasého lva, který se tak stává tváří našeho obchodního domu,“ vysvětluje volbu marketingová ředitelka Markland Kotva Petra Kůlová.

Novou tvář Kotvy podpoří komunikační kampaň, která je podle slov Petry Kůlové cílena především na mladší zákazníky, ve kterých by měla vzbudit jejich hrdost na české hodnoty. Kampaň využije jak tradiční média (billboardy, megaboardy, CLV, lavičky, rámečky a další nosiče včetně využití samotné budovy obchodního domu), tak nová média, jako například pojízdný LCD panel, on-line aktivity s využitím nového webu OD Kotva a Facebooku. Kampaň bude doplněna i o PR aktivity a nákup inzertních ploch.

„Lvíčka chceme co nejvíce přiblížit lidem tak, aby se s ním brzy ztotožnili. Proto v krátké době vyzveme veřejnost, aby našla to pravé jméno, které bude vystihovat jeho příslušnost k našemu obchodnímu domu,“ prozrazuje další směr, kterým se kampaň bude ubírat Kůlová.

Na nové image kampani se podílí společně s agenturou Comtech také marketingová společnost BON Media a grafické studio Martiny Tóthové.