Krausův měsíčník vyjde poprvé 14. listopadu

Podle Krause časopis „nebude agresivně intelektuální ani v rytmu bulvárního hnoje.“ „Trochu bulvární pro ty, co si o sobě myslí, že jsou intelektuály, poněkud intelektuální pro lačné hltače bulváru,” vysvětluje Kraus.
Výkonnou šéfredaktorkou titulu je Simona Matásková, Krausova dlouholetá spolupracovnice a dramaturgyně jeho pořadu Show Jana Krause a dříve Uvolněte se, prosím. Jako dramaturg se ale Matásková podepsala i pod pořady Pošta pro tebe, Chůva v akci nebo Trosečník a byla také šéfredaktorkou časopisu Style.
Měsíčník KRAUS bude mít 160 stránek a bude stát 69 Kč. Zaváděcí cenu vydavatel stanovil na 49 Kč. Aktivní jsou už i webové stránky krausmagazin.cz.
Na otázku pro koho je časopis určen, odpovídá Jan Kraus: „Kdybyste chtěli takové ty reklamní žvásty, pak bych vám řekl, že bych rád, kdyby uspěl u ‚svižné střední třídy‘.“
Sanoma Media Praha má s vydáváním časopisů postavených na osobnostech bohaté zkušenosti. V 90. letech právě zde (tehdy ještě vydavatelství MONA) začala vycházet česká obdoba úspěšného holandského konceptu Story, který zaštítila Halina Pawlowská.