Kráva v regálu se prosadila na POPAI Global Awards

Regálové čelo Milka od agentury Dago

Regálové čelo Milka od agentury Dago Zdroj: archiv

Regálové čelo od agentury Dago pro Mondelez a její značku Milka zvítězilo na Globalshopu v Las Vegas a bylo nominováno do finále Les POPAI do Paříže.

Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v Las Vegas byli vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společnosti Mondelez a Dago vyhrály s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery, & Convenience permanent.

Účast v celosvětovém kole soutěže si pop médium vysloužilo za tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards.

Nákup přímo u fialového sudokopytníka

V národním kole porotce zaujal vedle celkového designu a provedení i multisensorický charakter aplikace, resp. zapojení hmatu, zraku a sluchu. Kromě dobré viditelnosti a zajímavého vzhledu láká zákazníky k pohlazení plyšová hlava krávy Milka, která na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti. Regálové čelo bylo nominováno spolu s čelem pro Jägermeister také do finále soutěže Les POPAI Awards Paris 2015.

Letošního ročníku mezinárodní soutěže se účastnilo 80 realizací z 11 zemí, které musely získat ocenění v národních soutěžích.