Kreativní tým v OgilvyOne vede Danna Blum

Danna Blum nastoupila do čela kreativního týmu digitální agentury OgilvyOne. Poslední dva roky působila jako freelancer pro agentury napříč Evropou, její předešlou domovskou agenturou byl McCann Worldwide v Tel Avivu, kde působila na pozici kreativní ředitelky.
Danna Blum je aktivní v oblasti reklamy a médií deset let a na svém kontě má řadu ocenění z národních a mezinárodních soutěží, jako jsou Cannes Lions, Clio Awards, Eurobest, Golden Drum nebo Effie.
Mezi její nejúspěšnější kampaně letošního roku patří ROM: Bucharest not Budapest, která bodovala na Cannes Lions, Clio Awards a získala Grand Prix na Golden Drum.
V OgilvyOne má Danna Blum na starosti digitální kampaně například pro T-Mobile a již letos na podzim byla součástí týmu při přípravě vítězné nabídky v tendru tohoto mobilního operátora. Mezi další klienty patří L'Oréal nebo Nestlé.
Pochází z Izraele, jejím největším koníčkem je hudba, relaxuje jako rozhlasová DJka.