Lagardere udělala změny v organizaci vedení a v marketingových službách

Uchytil

Uchytil

Skupina Lagardere Active ČR, která sdružuje například Frekvenci 1, Evropu2 či Rádio Bontonu, stanovil dvě nové strategické pozice a přeorganizoval své marketingové služby.

Lubor Zoufal se stal ředitelem strategického rozvoje Lagardere Active ČR. V Lagardere měl dosud na starosti rozvoj všech digitálních projektů. Pod jeho vedením vzniklo například Youradio - šikovná hudební aplikace, která umožňuje poslech hudby podle přání posluchačů nebo RadioMetrics, která umožňuje přehlednou práci s výsledky poslechovosti.

Petr Uchytil se stal od začátku února ředitelem strategického marketingu Lagardere Active ČR. Do této chvíle působil ve společnosti Lagardere jako marketingový ředitel obchodní divize Regie Radio Music, která nyní kromě tří nejsilnějších stanic zastupuje i skupinu Radio United, čímž pokrývá až 70 % rozhlasového trhu. Oba jmenovaní se stávají součástí týmu výkonného ředitele.

Úsek marketingové komunikace značek Lagardere, který řídí Pavel Renčín, se nově rozroste o divizi Creative Sales, jejímž cílem bude nabídnout klientům marketingové projekty založené na nestandardních způsobech komunikace v rádiích a na internetových produktech Lagardere. Do tohoto úseku je nově začleněná i eventová divize No Limits.

Pozn.: na úvodní fotografii Petr Uchytil