Lagardere vydělala 110 milionů

Tržby spadly v meziročním srovnání o takřka 30 milionů na 1,256 miliardy korun. EBITDA marže se zvýšila o dva procentní body na 8,8 procenta.
Skupina Lagardere, která patří stejnojmennému francouzskému koncernu, dále těžila z úsporných opatření, ke kterým přikročila již v roce 2009. Tehdy celý trh s rozhlasovou reklamou klesl kvůli krizi o 22 až 25 procent. Dozvuky krize ovlivňovaly výsledky jednotlivých podniků ze skupiny i loni. Tržby se nejvíce snížily RRM, ze 727 milionů na 698 milionů korun. Tato firma sice prodává i reklamní čas konkurenčním rádiím Impuls a Rock Zone, jinak je stoprocentně vlastněná skupinou Lagardere. Ztráty zaznamenala i Evropa 2 (pokles tržeb o dvě procenta na 157,7 milionu) a Frekvence 1 (pokles o pět procent na 152,5 milionu).
I za této situace se dařilo některým firmám překlopit ztrátu v zisk (Lagardere Active ČR, RRM) nebo alespoň udržet plusová čísla (Evropa 2, Frekvence 1, Infinitiv).
Konkurenční skupina spadající pod Media Bohemia Holdings (Fajn Rádia, rádio Blaník, Firma na zážitky nebo mediazastupitelství Media Marketing Services), kterou podle informací deníku E15 fakticky ovládá miliardář Antonín Koláček, dosáhla loni souhrnných tržeb přes 1,1 miliardy korun a souhrnné ztráty skoro 98 milionů. Srovnání s rokem 2009 je zavádějící, protože Media Bohemia fúzovala k 1. lednu 2010 s 19 dceřinými firmami a v předchozím roce investovala do akvizic.