LG inovuje komunikaci

LG Electronics

LG Electronics

br
Společnost LG Electronics představila novou strategii v oblasti firemní identity. Novým sloganem „Všechno je možné“ („It’s All Possible“), který bude doplňovat stávající „Life’s Good,“ chce vyjádřit své zaměření na poskytování unikátních hodnot a zážitků.

Na vizuálech společnosti se s novým sloganem objeví i nový prvek – symbol kruhu LG v červené barvě, který bude sloužit ke zviditelnění poselství společnosti. Ke změnám dochází na globální úrovni, objeví se ve všech komunikačních kanálech včetně televize, tisku, ale i venkovních i digitálních médií. Dotkne se tak online a tištěné reklamy, marketingových nástrojů na prodejnách i při uvádění nových výrobků. V nadcházejících kampaních se objeví i v komunikaci na našem trhu.

„Aby společnost LG mohla vytvářet řešení s přidanou hodnotou, která přinášejí do každodenního života větší pohodlí a potěšení, čerpá inspiraci od skutečných zákazníků po celém světě. Slogan „Všechno je možné“ bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla marketingová manažerka LG Electronics CZ Andrea De Sousa.

Nový vizuál LGNový vizuál LG