LG inovuje komunikaci

LG Electronics

LG Electronics

br
Společnost LG Electronics představila novou strategii v oblasti firemní identity. Novým sloganem „Všechno je možné“ („It’s All Possible“), který bude doplňovat stávající „Life’s Good,“ chce vyjádřit své zaměření na poskytování unikátních hodnot a zážitků.

Na vizuálech společnosti se s novým sloganem objeví i nový prvek – symbol kruhu LG v červené barvě, který bude sloužit ke zviditelnění poselství společnosti. Ke změnám dochází na globální úrovni, objeví se ve všech komunikačních kanálech včetně televize, tisku, ale i venkovních i digitálních médií. Dotkne se tak online a tištěné reklamy, marketingových nástrojů na prodejnách i při uvádění nových výrobků. V nadcházejících kampaních se objeví i v komunikaci na našem trhu.

„Aby společnost LG mohla vytvářet řešení s přidanou hodnotou, která přinášejí do každodenního života větší pohodlí a potěšení, čerpá inspiraci od skutečných zákazníků po celém světě. Slogan „Všechno je možné“ bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla marketingová manažerka LG Electronics CZ Andrea De Sousa.

Nový vizuál LG
Nový vizuál LG