"Loď" od Daga promuje značku Captain Morgan

Promo značky Captain Morgan od společnosti Dago

Promo značky Captain Morgan od společnosti Dago Zdroj: archiv

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na akcích využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila společnost Dago.

Značka Captain Morgan dosud využívala k promo aktivitám například stany, a to především na větších festivalech. U malých a středních eventů proto bylo rozhodnuto vytvořit osobitý nástroj ke zviditelnění značky a jejímu maximálnímu odlišení.

Zadání pro společnost Dago požadovalo tvorbu mobilního baru, který „naplní hodnoty značky a napomůže jejímu budování“. „Společně s dodavatelem jsme zvolili loď. Je domovem každého kapitána a pro barový prodej se skvěle hodí,“ vysvětluje Patrik Skála, Senior Brand Manager Captain Morgan, Stock Plzeň.

Vývoj a výroba „lodi“ trvaly od prvního zadání téměř jeden rok. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce podporuje osvětlení a kvalitní ozvučení. Na širé moře ostrého provozu vyplul mobilní bar po prázdninách.

„Loď přitahuje pozornost a ohlasy na ni jsou velmi dobré. Zaznamenáváme i první poptávky od festivalů a dalších akcí,“ doplňuje Skála. Vybraných akcí se kromě čtyř barmanů účastní také promotým v čele s „Kapitánem“. Jeho přítomnost je spolu s lodí příležitostí pro konzumenty k fotografování a sdílení na sociálních sítích. Spuštěním lodě do provozu po hlavní sezoně sleduje značka možnost důkladně se připravit na dlouhodobé používání, které začne v příštím roce.

Promo značky Captain Morgan od společnosti DagoPromo značky Captain Morgan od společnosti Dago | archiv

Loď je vyrobena ze dřeva a obsahuje detaily jako stožáry s plachtovím, vyřezávanou sochu na přídi nebo zdobenou záď se skleněnými okny. Dojem završuje vystavení lahví na více místech lodi.

„Technické vybavení zahrnuje také chlazení. Šlo o náročný projekt umocněný požadavkem na schválení pro provoz na silnicích, součástí lodi je totiž homologovaný podvozek. Celý systém tak funguje jako přívěs a lze ho flexibilně převážet za osobním automobilem,“ popisuje Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel Dago.