ForMen zmenšil svůj formát na rozměr 208 x 275 mm a zároveň na základě zkušenosti z výroby iPad verze svého magazínu i na základě reakcí od čtenářů a klientů výrazně změnil grafickou podobu. Mění se i cena časopisu, z původních 99 na 69 korun.
Na stránkách časopisu přibylo více redakčních tipů, texty jsou přehledněji členěny, je kladen větší důraz na propojování fotek do vizuálních příběhů, a to vše při zachování kvality textů a atraktivity témat. „ForMen upravil formát, protože v průběhu let se změnilo chování a návyky jeho čtenářů. Větší formát byl pro ně limitující při manipulaci a muži při průzkumu volili pohodlnější formát před velikostí,“ řekl šéfredaktor magazínu ForMen René Decastelo.
K výrazným obsahovým změnám nedošlo. Redakcí časopisu byla zhodnocena atraktivita jednotlivých článků za uplynulé tři roky, a to v rámci dotazování u profilových čtenářů. Výsledky výzkumu se objeví v rámci edičního plánu pro následujících deset čísel. Pro čtenáře budou i nadále připravovány monotematické speciály. Jako bonus na léto byla vytvořena cestovní verze časopisu ForMen v ceně 49 Kč.
S novou podobou časopis ForMen chce časopis získat i nové čtenáře, které oslovuje kromě sociálních sítí a internetu také pomocí cílené kampaně, a to nejen v produktech vydavatelství Mladá fronta. Marketingová kampaň je zaměřena především na internet. Autoinzerce je směrována do tištěných titulů a do iPadových verzí časopisů vydavatelství Mladá fronta. Televizní spot aktuálně běží v TV Metropol.
Magazín ForMen mění vzhled i cenu