Magazín ForMen z vydavatelství Mladá fronta mění podobu

„Cílíme na dospělé muže, kteří mají nadprůměrně příjmy a žijí inteligentní způsob života. Proto našemu časopisu také říkáme inteligentní průvodce světem muže,“ říká Jan Müller, šéfredaktor časopisu ForMen.
„To znamená, že se zabýváme tím, jak se inteligentně oblékat a jak se inteligentně obklopit designem. Design je pro nás obecně hodně důležitý, protože inzerenti dnes nemají moc možností, jak oslovit tu nejbohatší cílovou skupinu vůbec – muže staršího 30 let,“ dodává Müller.
Dámských titulů jsou podle jeho slov desítky, ale pánský segment vhodný pro inzerci luxusnějších produktů je skoro prázdný.
Široce rozkročený eklektický časopis
„Ovšem neřešíme jen to, čím se náš muž obklopuje, ale taky tím, co nosí uvnitř sebe. Jaké otázky si klade. Jak vyjít s manželkou, eventuálně s dětmi? Jak na kariéru? Co jíst? Co pít? Jak se udržet fit? Kam cestovat? Jak se postavit k událostem velkého světa? ForMen je zkrátka eklektickým časopisem s širokým záběrem, protože takový je i dnešní moderní muž, jehož zájmy a potřeby jsou pestré,“ říká Jan Müller, autor relaunche a šéfredaktor časopisu ForMen, vydavatelství Mladá fronta.
Novou podobu časopisu podpoří plánovaná marketingová kampaň v rádiu, outdooru, v titulech a na webech vydavatelství Mladá fronta a na Facebooku.
Aktuální čtenost časopisu ForMen dosahuje 30 tisíc čtenářů, cílovou skupinu titulu tvoří především muži od 30 let do 55 let, vyšší a vyšší střední třídy socioekonomické klasifikace (AB).
Standardně bude mít časopis ForMen 132 stran, náklad 16 tisíc kusů, cena časopisu je 69 korun.