Od 20. do 24. dubna proběhne Zlín design week, který pořádají studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Součástí programu je konference propojující design a marketing, která se bude konat 21. a 22. dubna ve Velkém kině ve Zlíně. Odborníci z obou oborů představí svůj pohled na často opomíjené téma značka – design – příběh.
Do Zlína bylo pozváno přes deset světových a českých designérů a marketingových odborníků, kteří budou mluvit o důležitosti promyšlené spolupráce svých oborů. Mezi řečníky konference budou osobnosti v oblasti designu a marketingu, například designér Maxim Velčovský, kritička české módní scény Veronika Ruppert nebo marketingový ředitel firmy Ton Jan Juza. Po každé přednášce proběhne diskuze s návštěvníky konference.
„Doposud se o tomto tématu moc nemluvilo, a právě to chceme prostřednictvím konference změnit. Naším cílem je představit zajímavé příběhy, ve kterých dali lidé prostor kreativitě v komunikaci a vytvořili silné a smysluplné značky. Naše pozvání přijalo mnoho zajímavých lidí z branže, takže doufám, že náš dvoudenní program bude pro návštěvníky inspirativní a motivující“, říká Petra Čížková, manažerka konference.