Marketing v ČT povede Kollárová, komunikaci bude řídit Kolář

POD ZÁKONEM: Česká televize se v rámci samoregulace rozhodla prozatím nevyužívat ke komerčním účelům povoleným zákonem
dětský kanál ČT :D

POD ZÁKONEM: Česká televize se v rámci samoregulace rozhodla prozatím nevyužívat ke komerčním účelům povoleným zákonem dětský kanál ČT :D Zdroj: Jan Hrouda

Ředitelkou marketingu České televize se stala vedoucí selfpromotion a grafiky ČT Denisa Kollárová. Změna souvisí s odchodem dosavadní ředitelky komunikace a marketingu Daniely Němcové na mateřskou dovolenou. Komunikaci a vnější vztahy ČT nově povede dosavadní vedoucí kanceláře generálního ředitele a vnějších vztahů Vít Kolář.

Kollárová a Kolář si rozdělí pravomoci, které dosud zastávala Daniela Němcová. Tým Komunikace a PR bude řídit dosavadní mluvčí Alžběta Plívová, oznámila ČT v tiskové zprávě.

Nově zřízenou pozicí v ČT je post zástupce šéfredaktora regionálního zpravodajství, který obsadí Karel Škrabal. Za úkol bude mít především zvýšení podílu regionálního zpravodajství ve vysílání programu ČT24 a v hlavní zpravodajské relaci Události.

Škrabal započal novinářskou kariéru v roce 1992 jako brněnský zpravodaj v redakci Českého deníku. Následně pracoval v Lidových novinách a v televizi Nova. Od roku 1998 působil v redakci Mladé fronty DNES, naposledy jako vedoucí regionálních redakcí.