Martin Jaroš v únoru nastupuje ke katarskému operátorovi Qtel

Reklamní manažer a tvůrce Martin Jaroš opouští po dvou a půl letech T-Mobile a nastupuje do řídící funkce u největšího katarského operátora Qtel. Informoval o tom na svém soukromém webu jarosovi.cz.

Jaroš svůj odchod dojednal už před mnoha měsíci. „Tu práci jsem dostal ten týden, kdy jsme na Kubě natáčeli Havaj. Ale ještě jsem musel dodělat tohle, pak tamto, pak bylo ještě slušný udělat vánoční kampaň, protože ta je přece důležitá,“ píše na svém webu Jaroš. Z T-Mobile odchází k 31. lednu.

Martin Jaroš je mimo jiné podepsán pod sérií úspěšných reklamních kampaní T-Mobile, ve kterých se vyprofilovala trojice Kohák-Kotek-Pavlásek. K jeho výrazným počinům ale patří i angažování Chucka Norrise do vánoční kampaně v roce 2010.

Jaroš z T-Mobile už jednou odcházel (v listopadu 2011), z jeho údajného angažmá u operátora Digicel Pacific však sešlo.

O jeho tehdejším „odchodu“