Maskoty Poštovní spořitelny se stali akční skřítci

Tomáš Jaroš a Renata Němcová Pixová z ČSOB se skřítkem Radostínem, maskotem kampaně Poštovní spořitelny z dílny Creative Brand

Tomáš Jaroš a Renata Němcová Pixová z ČSOB se skřítkem Radostínem, maskotem kampaně Poštovní spořitelny z dílny Creative Brand Zdroj: CSOB

Poštovní spořitelna se veřejnosti od dubna prezentuje v novém komunikačním konceptu, jehož cílem je představit ji jako moderní bankovní značku, která nabízí srozumitelné, jednoduché a dostupné finanční produkty a služby. Za kampaní stojí Creative Brand.

Nová komunikace odráží klíčové hodnoty Poštovní spořitelny: dostupnost, jednoduchost, přátelskost, důvěryhodnost a férovost. První kampaň v tomto konceptu je zaměřena na půjčky. „Nejdostupnější půjčku, která zde kdy byla“ představí poštovní skřítci v čele se skřítkem Radostínem.

„Moderní zpracování kombinuje reálný svět s 3D animací a přivádí diváka do světa poštovních skřítků, přičemž každý z nich reprezentuje některý z bankovních produktů. Například Radostín pomůže s výhodnou půjčkou, Kalkulín s investicemi a Jistín s pojištěním,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.

Od 11. dubna do 8. května poběží 30sekundový TV spot. Následovat bude sponzorský vzkaz, jejž diváci uvidí v televizi od 9. do 29. května. Pro kampaň je využit také internet či venkovní plochy včetně CLV.

Kampaň, která vznikla ve spolupráci s Creative Brand, počítá i s podporou v místě prodeje jak na pobočkách České pošty, tak na Finančních centrech a rovněž s využitím většiny vlastních komunikačních kanálů – od webu po bankomaty. Pro komunikaci nové Poštovní půjčky vznikla microsite na doméně Postovnisporitelna.cz, kde klient najde veškeré informace včetně reprezentativního příkladu a kalkulaček.