Změna firemní identity souvisí s přejmenováním mateřské BRE Bank v Polsku na mBank, ke kterému došlo v těchto dnech. Nové logo vychází z barev toho stávajícího. Připomíná čárový kód a v Česku budou využívány dvě barevné mutace – červená pro osobní a zelená pro firemní klientelu. Logo vytvořila polská agentura BNA a náklady s jeho výměnou v Polsku, Česku a na Slovensku jsou vyčísleny na 10 milionů zlotých, tedy zhruba 60 milionů korun.
Nová korporátní identita mBank pro soukromou klientelu
Nová korporátní identita mBank pro podniklatele
Současně s logem se změní i podoba internetových stránek banky a internetové bankovnictví. „Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem,“ říká výkonný ředitel projektu Michał Panowicz.
Už nyní je k dispozici microsite Novambank.cz se startovním videem o podobě nového bankovnictví, další videa budou postupně přidávána. Zákazníci budou o změnách informováni i zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem, SMS nebo na webu banky.
V únoru na změny u české mBank upozorní i masivní reklamní kampaň z dílny reklamní agentury Yashica, kterou si banka vybrala v nedávno ukončeném tendru. Podle tiskové mluvčí banky Ivany Vejvodové zatím není rozhodnuto, jestli jedním z kanálů kampaně bude i televize.
mBank je největší internetovou bankou v České republice. V současné době má 470 000 klientů.
Nové logo se během roku 2014 postupně objeví i na pobočkách
mBank