mBank mění logo. Kytičku vystřídá čárový kód

mBank po šesti letech na našem trhu změní logo a firemní design

mBank po šesti letech na našem trhu změní logo a firemní design

Internetová mBank se připravuje na rok 2014 jako na období velkých změn. Po šesti letech na našem trhu změní logo a firemní design a uvede nové internetové bankovnictví. Novinky budou spuštěny během února a současně s nimi mBank zahájí reklamní kampaň s agenturou, kterou si nedávno vybrala v tendru.

Změna firemní identity souvisí s přejmenováním mateřské BRE Bank v Polsku na mBank, ke kterému došlo v těchto dnech. Nové logo vychází z barev toho stávajícího. Připomíná čárový kód a v Česku budou využívány dvě barevné mutace – červená pro osobní a zelená pro firemní klientelu. Logo vytvořila polská agentura BNA a náklady s jeho výměnou v Polsku, Česku a na Slovensku jsou vyčísleny na 10 milionů zlotých, tedy zhruba 60 milionů korun.

Nová korporátní identita mBank pro soukromou klienteluNová korporátní identita mBank pro soukromou klientelu

Nová korporátní identita mBank pro podniklateleNová korporátní identita mBank pro podniklatele

Současně s logem se změní i podoba internetových stránek banky a internetové bankovnictví. „Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem,“ říká výkonný ředitel projektu Michał Panowicz.

Už nyní je k dispozici microsite Novambank.cz se startovním videem o podobě nového bankovnictví, další videa budou postupně přidávána. Zákazníci budou o změnách informováni i zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem, SMS nebo na webu banky.

V únoru na změny u české mBank upozorní i masivní reklamní kampaň z dílny reklamní agentury Yashica, kterou si banka vybrala v nedávno ukončeném tendru. Podle tiskové mluvčí banky Ivany Vejvodové zatím není rozhodnuto, jestli jedním z kanálů kampaně bude i televize.

mBank je největší internetovou bankou v České republice. V současné době má 470 000 klientů.

Nové logo se během roku 2014 postupně objeví i na pobočkách

mBankmBank