mBank si na kreativu vybrala JWT

Nízkonákladová mBank si ve výběrovém řízení na komunikační agenturu vybrala JWT. Do tendru pozvala devět agentur, finálových kol se zúčastnily agentury Havas, Leo Burnett, BeefBrothers, Yashica, Kaspen a právě JWT.
„Cílem výběrového řízení bylo najít silného strategického partnera, který zajistí komplexní komunikační servis pro mBank jak na českém, tak na slovenském trhu a navrhne relevantní dlouhodobý komunikační koncept, který pomůže mBank upevnit pozici lídra mezi ‚internetovými‘ bankami,“ říká Kristina Lenková, ředitelka marketingu mBank, a dodává: „Všichni finalisté představili velice zajímavé koncepty a odvedli v rámci tendru skvělou práci. Nakonec rozhodly preference výběrové komise k návrhu strategického komunikačního konceptu. Ten teď spolu s JWT budeme rozvíjet a dolaďovat.“
Vedle JWT bude mBank spolupracovat i se stávající agenturou Yashica, která se bude podílet na BTL komunikaci banky.