mBank si na kreativu vybrala JWT

mBank

mBank Zdroj: piotr ilowiecki, Flickr.com (CC BY-SA 2.0)

Strategie , Petr Novotný
Nízkonákladová mBank si ve výběrovém řízení na komunikační agenturu vybrala JWT. Do tendru pozvala devět agentur, finálových kol se zúčastnily agentury Havas, Leo Burnett, BeefBrothers, Yashica, Kaspen a právě JWT.

„Cílem výběrového řízení bylo najít silného strategického partnera, který zajistí komplexní komunikační servis pro mBank jak na českém, tak na slovenském trhu a navrhne relevantní dlouhodobý komunikační koncept, který pomůže mBank upevnit pozici lídra mezi ‚internetovými‘ bankami,“ říká Kristina Lenková, ředitelka marketingu mBank, a dodává: „Všichni finalisté představili velice zajímavé koncepty a odvedli v rámci tendru skvělou práci. Nakonec rozhodly preference výběrové komise k návrhu strategického komunikačního konceptu. Ten teď spolu s JWT budeme rozvíjet a dolaďovat.“

Vedle JWT bude mBank spolupracovat i se stávající agenturou Yashica, která se bude podílet na BTL komunikaci banky.