Mediaprint vytvořil výdejní místa pro e-shopy
Mediaprint k tomu podle serveru využívá svoji síť prodejních míst, kterých má v Česku víc jak 13 500. Jedná se zejména o trafiky, supermarkety či benzinové stanice. Tato prodejní místa, kam pravidelně zaváží periodický tisk, se tak stávají i výdejními místy pro e-shopy. Aktuálně je těchto výdejních míst po republice již téměř 350, a to prakticky ve všech českých městech s počtem obyvatel nad 4 500, v řadě případů i v městech menších.
Zákazníci využívající nabídky e-shopů, které spolupracují s e-shop partner, tak mohou od nynějška své zboží převzít i na jiných místech, než je např. pošta. Poplatek za přepravu, uskladnění a vydání zásilky je přitom nižší. E-shop partner nabízí službu e-shopům za cenu 42 Kč za zásilku.
Pro Mediaprint, který rozváží po celé republice tištěná periodika a najede na více než 300 trasách téměř 40 tisíc km denně, nepředstavuje přidání dalšího zboží a jeho rozvoz zvýšené přepravní náklady. „Zboží objednané zákazníky v e-shopech rozvážíme zcela synergicky s hlavními trasami,“ uvedl pro Mediaguru Radek Vaňkát, jednatel společností Mediaprint & Kapa a e-shop partner.