Meliška šéfuje marketingu oční kliniky

Roman Meliška

Roman Meliška

Bývalý šéf marketingu a strategie Škoda Auto pro ČR Roman Meliška od února vede obchod a marketing všech českých a polských poboček Evropské oční kliniky Lexum.

Osmatřicetiletý Roman Meliška působil v manažerských pozicích mladoboleslavské automobilky celých deset let a byl zodpovědný například za aktivity Škody v Rakousku či úspěšné zavedení modelů Yeti a Superb Combi na domácí trh. Poslední rok se však věnoval především rodině a konzultantským projektům.

Čtete také:

Clem a náplní jeho nové práce je vytvořit z Lexum silnou středoevropskou značku. Jedna z největších evropských očních klinik byla založena v roce 1993 a v současnosti má pět klinik v České republice (Praha, Brno, Ostrava, Tábor, České Budějovice) a tři v Polsku (Poznaň, Štětín, Krakov), další dvě otevře během prvního pololetí ve Varšavě a Wroclavi.

Podílníky společnosti Lexum jsou světově uznávaný oftalmolog profesor Martin Filipec, který zároveň v Lexum působí jako hlavní lékařský ředitel, a private equity společnost ARX Partners.