Mladá fronta spustila internetové knihkupectví Kniha.cz v nové podobě

Webové stránky nahrazují původní internetový obchod vydavatelství Mladá fronta Kniha.cz. Start nové podoby internetového knihkupectví je podpořen marketingovou on-line a print kampaní.
Web je zaměřen na návštěvníky všech věkových skupin a je rozdělen do několika přehledných kategorií. Speciální kategorie je pak věnována akčním nabídkám. Kategorie obsahují sekce beletrie, populárně naučná literatura, učebnice s odbornou literaturou, beletrie a populárně naučná literatura pro děti, mapy, atlasy, průvodce a zdravotnickou literaturu z produkce Mladé fronty zaměřenou na odbornou a pacientskou čtenářskou skupinu. Každá sekce je přehledně rozdělena na další tematické podskupiny.
„Web Kniha.cz nově obsahuje rozšířený sortiment. Kromě knih nabízí také audio/video CD a DVD, počítačové hry, záložky, karty a hračky. Nově u vybraných titulů funguje předobjednávka novinkových titulů již sedm dnů před oficiálním datem vydání,“ představil web Tomáš Černý, ředitel divize Knihy.
Internetové knihkupectví vydavatelství Mladá fronta slouží navíc jako informační server. V rubrice Aktuality jsou umístěny zprávy o křtech knih, besedách s autory, autogramiádách, prezentacích a veletrzích. Knihy za speciální ceny si prostřednictvím webu mohou zakoupit knihkupci, školy a knihovny.
Kniha.cz při nákupu knih nad 2500 Kč neúčtuje poštovné a balné a nově nabízí možnost osobního odběru zatím na dvanácti odběrných místech v celé ČR s expedicí do druhého pracovního dne. Prostřednictvím webu může návštěvník požádat o zaslání aktuálního edičního plánu nebo oslovit vydavatelství s nabídkou rukopisu knihy.