Momentum, Ogilvy & Mather či Symbio Digital patří k favoritům soutěže Český direkt & promo

Logo soutěže Český direkt & promo

Logo soutěže Český direkt & promo

Do finále dvanáctého ročníku reklamní soutěže Český direkt & promo postoupilo celkem 37 přihlášek v 8 kategoriích. Mezi nejčastěji shortlistované agentury patří Momentum Czech Republic, Ogilvy & Mather Group Praha, Symbio Digital, Wunderman či Geometry Global se třemi a více nominacemi.

Z dalších agentur, které jsou na shortlistu, jsou například také Young & Rubicam, Dark Side, Konektor, Havas Worldwide či Revolta. Žádný ze zadavatelů letos neskončil s více než dvěma nominacemi. Slavnostní vyhlášení medailistů proběhne 11. června v klubu Jazz Dock.

Kompletní shortlist zde:
http://www.ceskydirekt.cz/vysledky/vysledky-2014/

Soutěž Český direkt & promo je zaměřena na přímou komunikaci a aktivaci značek, vedoucí ke změnám chování nakupujících a spotřebitelů. Proto vedle hodnocení kreativních nápadů má stejnou váhu i měřitelný výsledek dané reklamní aktivity. Vítězové jednotlivých kategorií budou mít právo pokračovat v mezinárodním soutěžním klání IMC European Awards.