Mrož uvádí nové svalovce. Tentokrát z domácí produkce

Mrož uvádí nové svalovce, tentokrát z domácí produkce

Mrož uvádí nové svalovce, tentokrát z domácí produkce

Zatímco většina reklam na zmrzliny cílí na děti či rodiny, autoři spotu na zmrzlinu Mrož mají ambice potěšit nejedno ženské oko polonahými muži po krk v čokoládě nebo jahodách. Koncept kampaně navazuje na starší spoty na „jahodovou zmrzlinu vyrobenou s láskou k ženám“, jenže tentokrát se jedná o čistě domácí produkci.

Společnost Zmrzliny Prima přichází s novou kampaní na jahodového Mrože v čokoládě. Kampaň charakterově navazuje na tu předchozí s tím rozdílem, že se netočila v zahraničí, ale přípravu dostala na starosti místní agentura Ogilvy & Mather. „Svou provokativností kampaň vybočuje z klasického pojetí reklam na zmrzliny a tím je velmi dobře zapamatovatelná,“ říká kreativní ředitel Ogilvy&Mather Tomáš Belko.

Podívejte se na nový spot a sponzorskou upoutávku:

Image kampaň začíná v České republice 16. 5. a na Slovensku o dva dny později. Třiceti a dvacetivteřinové spoty doplní desetisekundový sponzoring představující novinku Mrož tvaroh se smetanou. Režie spotu se ujal Tomáš Mašín, produkci zajistila společnost Filmservice. Kreativu kampaně připravili Tomáš Belko, Denis Dudek a Jakub Krčík, tým accountů se skládal z Ladislava Báči, Martina Petráska, Lukáše Friedricha a Hanky Herlesové.