Dnes ale Murdoch uvedl, že The Daily nenašel dostatečně rychle dostatečně velké publikum, aby „nás to přesvědčilo, že tento obchodní model je dlouhodobě udržitelný“. News Corp. proto deník přestane 15. prosince vydávat. Technologii, která po něm zbude, chce firma využít pro svůj americký bulvární list The New York Post. Ze zanikajícího titulu tam přejdou i někteří lidé. „Vezmeme to nejlepší, co jsme se naučili v The Daily, a využijeme to v našich dalších titulech,“ uvedl dnes Murdoch.
Magnát deník před necelými dvěma roky představil ve velkém stylu v newyorském Guggenheimově muzeu. Mluvil tehdy mimo jiné o snaze nabídnout obsah lidem, kteří kvůli internetu nečtou tradiční papírové noviny, i o úspoře nákladů na tisk.
Deníku se ale čtenáře nakonec příliš zaujmout nepodařilo, má kolem 100 tisíc předplatitelů. Aby nebyl ztrátový, potřeboval by nejméně půl milionů platících čtenářů. Deník, který odborníci při uvedení označovali za možnou cestu k oživení skomírajících prodejů novin, nezaujal ani inzerenty. Podle informací listu The New York Times z letošního srpna byl titul v roční ztrátě kolem 30 milionů dolarů. O problémech deníku svědčilo i letošní propuštění zhruba třetiny ze 170 zaměstnanců. Nyní jich list má kolem 120.
Předplatné deníku stojí buď 99 centů (kolem 20 korun) týdně anebo 39,99 dolaru (asi 800 korun) ročně. Kromě iPadu si jej lidé mohou číst i na telefonech iPhone a jednom modelu tabletu s operačním systémem Android. Titul je dostupný jenom ve Spojených státech.