Na pražském letišti jsou vystaveny úspěšné reklamy
Do 5. června 2015 mají všichni cestující na Letišti Václava Havla Praha v odletové hale Terminálu 2 příležitost prohlédnout si nejkreativnější tiskové reklamy oceněné na přehlídce Cannes Lions International Festival of Creativity v letech 2011–2014 s názvem „Kreativita? V tisku na ní záleží!“.
Pražské letiště bylo vybráno pro pořádání výstavy proto, že jím každodenně prochází množství decision makerů, pro které může být inspirativní seznámení s tím, jak výrazně může tisková reklama i v dnešní době oslovit spotřebitele. Výstava však vysílá poselství také k širší veřejnosti a představuje tisk jako živé a zábavné médium.
Výhodou letištní haly je možnost vystavit všechny panely s inzeráty současně. Návštěvníci si na výstavě mohou prohlédnout 35 panelů s exekucemi z různých kategorií od prezentace automobilů až po inzeráty nabádající k sociální odpovědnosti. Mnoho vystavených prací nepostrádá vtip a švih, nad jinými je zase nutné se déle zamyslet. K vidění jsou také vítězové posledních čtyř ročníků hlavní ceny Grand prix i práce české pobočky Young & Rubicam pro Harley-Davidson, za kterou získala v loňském roce zlatého lva.
Na pražském letišti číhá na cestující reklama i v tiskové podobě. | Na pražském letišti číhá na cestující reklama i v tiskové podobě
Návštěvníci mají možnost vyjádřit své poznámky k jednotlivým inzertním kampaním prostřednictvím sociální sítě Facebook pod názvem „Kreativita NTK 2014“.
V dalších měsících po ukončení výstavy na Letišti Václava Havla Praha se počítá s možností umístění vybraných kampaní v některých pražských obchodních centrech, aby se ukázky kvalitní tiskové inzerce dostaly blíž k pracovníkům tamějších firem, zejména pokud se jedná o zadavatele reklamy a decision makery, kteří rozhodují o distribuci reklamních investic.
Projekt vytvořila Unie vydavatelů.